کرم جوان کننده روز خاویار والنسی

5/5

از دیگر ویژگی های کرم جوان کننده روز خاویار والنسی:

ـ تهیه شده از عصاره خاویار (ویتامین های D,E,A,B2,B6,B12) ، کلاژن و کوآنزیم Q10 ـ رفع چروک صورت ـ رفع لک و ضایعات ایجاد شده در اثر اشعه آفتاب ـ کمک به انعطاف پذیری و کشسانی پوست (در نتیجه جلوگیری از پیر شدن پوست) ـ تقویت کننده پوست، جوان کننده و ضدچروک! ـ تاثیرگذاری از 2 هفته ی اول! _ همراه با یک عدد صابون رایگان ـ شادابی پوست و رفع چروک های صورت ـ جلوگیری از پیری پوست

360,000 تومان

کرم جوان کننده روز خاویار والنسی با ویژگی هایی که دارد کمک تان می کند تا به روزهای جوانی تان برگردید! این کرم فوق العاده با عصاره خاویار و ویتامین های موجود در آن باعث شادابی، مقاومت و انعطاف پذیری پوست تان خواهد شد همچنین از چروک های دور چشم تان و پیر شدن این قسمت جلوگیری کرده و خط های موجود را رفع می کند.کلاژن موجود در این محصول که به عنوان یک پروتئین فیبری عمل کرده باعث انعطاف پذیری بیشتر پوست تان شده و لک ها و ضایعاتی که از طریق اشعه آفتاب ایجاد شده را براحتی از بین می برد.
کرم روز والنسی را می توان به عنوان گزینه ای مناسب برای تقویت، شادابی و جوان کننده و رفع چروک های صورت تان دانست.این محصول که دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران نیز بوده بدون هیچ گونه عوارضی عمل کرده و ساخته شده در کشور پادشاهی تایلند (تحت لیسانس فرانسه) تنها پس از 2 هفته تاثیرگذاری فوق العاده ی خود را نشان خواهد داد!

وزن 90 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم جوان کننده روز خاویار والنسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ جدید

NEW

35,000 تومان
5/5
150,000 تومان
5/5
140,000 تومان
5/5