aftimun

پودر ماءالجبن افتیمونی ساشه ای

5/5

70,000 تومان

خواص:

رفع سوداء و پاک کننده اخلاط فاسد خون و کبد

رفع خارش پوست و افزایش رطوبت بدن

ملین و درمان یبوست

بهبود علایم وسواس و مالیخولیا

چرا ماءالجبن افتیمونی؟

ماءالجبن در درجه اول مزاجی گرم و در درجه دوم دارای مزاج مرطوب محسوب می‌شود. اما چه چیزی باعث می‌شود پزشکان متخصص طب سنتی علاقه زیادی به تحویز ماءالجبن داشته باشند و ماءالجبن داروی انتخابی و مناسبی در درمان بسیاری از بیماری‌ها باشد؟

به چند مکانیسم و خاصیت منحصر به فرد ماءالجبن در این زمینه می‌توان اشاره کرد:

ماءالجبن منضج اخلاط اضافی است، یعنی خلط زائد را به اصطلاح پخته و آماده دفع می‌کند. علاوه بر این، ماءالجبن مسهل نیز هست، یعنی به دفع مواد زائد به طور مستقیم نیز می‌تواند کمک می‌کند.

خاصیت شگفت‌انگیز دیگر ماءالجبن این است که در صورت درست مصرف شدن باعث ایجاد عارضه یا تجمع دارو در بدن نمی‌شود. ماءالجبن بنا به خواص غذایی که دارد حتی به عنوان یک تغذیه مناسب و برای حفظ سلامت نیز ممکن است تجویز شود و لزوما در درمان یک بیماری به کار نمی‌رود.

ماءالجبن لطیف است و به راحتی می‌تواند بدون اینکه باعث خشکی بدن و از دست رفتن رطوبت سالم بدن بشود، به اخلاط غلیظ و شدید نفوذ کرده آن‌ها را لطیف‌تر کند. همچنین بسیار زود در بدن پخش شده و به عضو دچار بیماری می‌رسد و اثر آن در عروق ریز نیز گردش پیدا می‌کند. این مورد باعث می‌شود انتخاب مناسبی در درمان بیماری‌های پوستی باشد.

یکی از محصولاتی که می‌توانید برای این منظور تهیه کنید، پودر ماءالجبن نیاک ساده است که به صورت ۱۰ ساشه پودری بسته بندی شده است. این محصول ضد سودا و پاک‌کننده اخلاط فاسد خون می‌باشد.

خرید پودر ماءالجبن نیاک

افتیمون اضافه شده به ماءالجبن افتیمونی، مسهل قوی سودا و بلغم است که در کنار ماءالجبن، می‌تواند با اثربخشی مناسبی به درمان بیماری‌های سوداوی کمک کند.

افتیمون گیاهی سرشار از خواص دارویی است که با اضافه شدن به ماءالجبن به عنوان مسهل قوی استفاده می‌شود.

از دیگر خواص ماءالجبن افتیمونی در طب سنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماءالجبن و وزن

اگر فرد برای مدت طولانی‌تری از ماءالجبن استفاده کند، ماءالجبن دیگر در وی باعث اسهال نمی‌شود. چون بدنش به ماءالجبن عادت می‌کند. بنابراین در این صورت تمام ماءالجبنی که فرد مصرف می‌کند غذا تلقی می‌شود و می‌تواند به افزایش وزن بیمارانی کمک کند که هرکاری می‌کنند نمی‌توانند وزنشان را بالا بیاورند.

برای افزایش وزن پودر چاق کننده مسمن محصول اختصاصی‌تری است که علاوه بر ماءالجبن، ترکیبات مغذی دیگری نیز دارد.

 

ماءالجبن و عضله سازی

مصرف ماءالجبن با هدف عضله‌سازی، به صورت حدود ۲۵ تا ۳۰ گرم، ۱-۲ ساعت قبل از ورزش یا بلافاصله تا نیم ساعت بعد از اتمام تمرینات ورزشی است.

طبق تحقیقات مصرف ماءالجبن در عضله‌سازی، سنتز پروتئین و ریکاوری عضلات موثر شناخته شده است.

مصرف بلافاصله بعد از تمرینات ورزشی در برخی تحقیقات در ریکاوری عضلات و سنتز پروتئین و افزایش حجم عضلات موثرتر بوده است. همچنین مصرف قبل از خواب نیز می‌تواند این اثرات را تقویت کند.

 

پزشک متخصص طب سنتی برای تعیین دوز مصرفی انواع ماءالجبن از جمله ماءالجبن افتیمونی، مزاج بیمار، بیماری، زمان و طول مدت را در نظر می‌گیرد. توصیه می‌شود که ماءالجبن جهت بروز بهترین اثر درمانی در زمان هوای متعادل مصرف شود، یعنی معمولا فصل بهار. البته مصرف ماءالجبن برخلاف داروهای مسهل دیگر، بسیار با ملایمت به دفع مواد زائد کمک می‌کند و معمولا حتی در زمانی که گرمی هوا غالب است نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

البته به طور کلی آب پنیر می­‌تواند مقدار نیتروژن اوره خون (BUN) که یک فاکتور کلیوی است را تا دو برابر افزایش دهد. البته این تغییر در افراد عادی ایجاد مشکل نمی‌کند. به علت کافی نبودن مطالعات در این مورد، افراد با بیماری‌های کلیوی بهتر است قبل از مصرف این محصول، با پزشک معالج خود مشورت کنند.

همچنین پودر آب پنیر ممکن است در مقادیر بالا و دوزهای نامناسب یا در افراد حساس که نمی‌توانند به خوبی پودر آب پنیر را هضم کنند، باعث افزایش حرکات روده و اسهال، نفخ و دردهای شکمی شود. همچنین درصورتی که شما عدم تحمل لاکتوز داشته باشید مصرف ماءالجبن برای شما توصیه نمی‌شود.

افراد گرم‌مزاج دقت کنند که مصرف زیاد افتیمون ممکن است در ایشان ایجاد مشکل کند، بنابراین بهتر است قبل از مصرف محصولات حاوی افتیمونی با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنند.

وزن 900 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر ماءالجبن افتیمونی ساشه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ جدید

NEW

220,000 تومان
5/5
190,000 تومان
5/5
220,000 تومان
5/5