قطره سی ام باریج

5/5
مشخصه ها : – تسکین درد اوستئوآرتریت زانو – تسکین دردهای عضلانی اسکلتی – کشیدگی تاندونی – گرفتگی عضلانی

52,000 تومان

توضیحات :
اوستئوآرتریت شایع‌ترین بیماری مفصلی در سراسر جهان است. برخی از عوامل مستعدکننده ابتلا به این بیماری عبارتند از: سن، سابقه ضربه و چاقی. شکایات بیمار معمولاً درد، سفتی مفصل، خشکی صبحگاهی و محدودیت حرکت است. برای درمان هر فرد مبتلا به اوستئوآرتریت باید جداگانه تصمیم گرفت. درمان شامل روش‌های غیر دارویی ( مانند جلسات آموزشی، برنامه‌های ورزشی برای حفظ دامنه حرکت و قدرت عضلانی، استفاده از وسایل کمکی، کنترل وزن و مکمل‌های غذایی)، روش‌های دارویی ( مانند مسکن‌های موضعی و خوراکی) و اقدامات جراحی است.
منتول از جمله مواد مؤثره نعنا است که اثرات تحریک سطحی(counter – irritant) و ضد درد موضعی آن کاملاً پذیرفته شده است. هنگامی که اسانس نعنا یا منتول روی پوست مالیده می‌شوند، بطور همزمان اعصاب ویژه درک حس سرما را تحریک و اعصاب ویژه درک حس درد را سرکوب می‌کنند.
بر اساس نتایج حاصل از مطالعات انجام شده در حیوانات، منتول با فعال کردن سیستم اوپیوئید درونزاد و یا تا حدودی با اثر بی‌حس‌ کننده موضعی بدون داشتن خواص ضدالتهابی، اثرات ضد درد را ایجاد می‌کند. همچنین اسانس نعنا انقباضات عضلانی ایجاد شده توسط سروتونین و ماده P را مهار می‌کند.
وزن 40 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطره سی ام باریج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ جدید

NEW

35,000 تومان
5/5
150,000 تومان
5/5
140,000 تومان
5/5