giahii

دمنوش جو و برنج قهوه ای مهر گیاه 14 عددی

5/5

110,000 تومان

گیاه جو چیست؟
گیاه جو یکی از مشهور ترین غلات جهان و از خانواده گندمیان است به دو نوع وحشی و زراعی تقسیم می شود. خاصیت آنتی اکسیدانی در این گیاه کمک کرده افراد زیادی برای شادابی پوست و احیای مو های خود، این گیاه را در رژیم غذایی خود قرار دهند.

البته گیاه جو خاصیت های زیادی داشته و آنتی اکسیدان بودن فقط یکی از مهم ترین آن ها است. این گیاه به عنوان غذایی مقوی در وعده صبحانه نیز قابل مصرف بوده و با توجه به زمینی که در آن کشت می شوند؛ میزان ترکیبات موثر در آن ها نیز متفاوت است.

یکی از شکل های این گیاه، تهیه آن به صورت دمنوش است که باعث می شود خواص بی نظیر آن را بعد از چند بار مصرف مشاهده کنید. با خرید دمنوش جو و برنج قهوه ای تی بگ به آسانی می‌توانید از خواص این گیاه در رژیم غذایی خود استفاده کنید.

بررسی خواص دمنوش جو و برنج قهوه ای
اگر بخواهیم خواص گیاه جو را به طور کامل بررسی کنیم، موارد زیادی وجود دارد. اما در این بخش به طور خلاصه تعدادی از خاصیت های این گیاه با ارزش را بیان می کنیم.

خاصیت جو برای تصفیه خون
تصفیه خون یکی از فعالیت های مهمی است که کلیه در بدن انجام می دهد. مصرف جو به عملکرد بهتر کلیه ها کمک می کند، بنابراین در تصفیه خون نیز موثر است. از طرفی پروپیونیک اسید، فرآورده ای است که از فیبر نامحلول موجود در جو به وجود می آید. در نتیجه فعالیت آنزیمی با نام هیدروکسی متیل‌ گلوتاریل کوآنزیم آ ردوکتاز را در بدن کاهش داده و کلسترول های خون را کم می کند.

خاصیت جو برای کم خونی
یکی از ترکیبات موجود در ماده جو، آهن است. این ماده کمک می کند حجم خون افزایش پیدا کند و در نهایت از خستگی و کم خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری می کند.

خاصیت جو برای جلوگیری از چین و چروک های زودرس
خاصیت آنتی اکسیدان جو، یکی از مهم ترین خاصیت های این گیاه به حساب می آید. به همین دلیل بسیاری از افراد برای داشتن پوستی سالم و جوان از این گیاه در رژیم غذایی خود استفاده می‌ کنند. این خاصیت گیاه جو از طریق دفع سموم بدن امکان پذیر می شود.

خاصیت جو برای سلامت مو
کاهش میزان مواد مغذی یکی از دلایل مهم از بین رفتن زیبایی مو ها است. از طرفی جو به دلیل داشتن مواد مغذی بسیار زیاد یکی از بهترین ماده های غذایی برای بهبود وضعیت مو ها به شمار می‌رود. در این گیاه مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها وجود دارند که تا حد زیادی به زیبایی و شادابی مو ها کمک می ‌کنند. خرید دمنوش جو و برنج قهوه ای برای بهبود وضعیت موها می تواند اقدام مناسبی باشد.

نحوه مصرف دمنوش جو و برنج قهوه ای تی بگ
با خرید دمنوش جو و برنج قهوه ای تی بگ و مصرف آن می توانید علاوه بر لذت نوشیدن یک دمنوش خوش طعم از خواص آن نیز بهره مند شوید. درست کردن این دمنوش بسیار ساده و سریع است، فقط کافی است یک عدد تی بگ را در یک لیوان آب جوش بیندازید. به مدت ۳ تا ۵ دقیقه اجازه دهید تا دمنوش دم بکشد، سپس نوش جان کنید. همچنین می توانید دمنوش خود را با عسل یا خرما نیز میل کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمنوش جو و برنج قهوه ای مهر گیاه 14 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ جدید

NEW

35,000 تومان
5/5
150,000 تومان
5/5
140,000 تومان
5/5